Ali lahko vrnem izdelke, kupljene v spletni trgovini?
Vsa naročila lahko vrnete v roku 14 dni od dneva prejetja. Vsi izdelki za vračilo morajo biti v takšnem stanju, kot so bili prejeti, vključno z originalnimi etiketami, in ne smejo biti nošeni ali oprani.
Izdelke lahko vrnete na naslednje načina:
v prodajalno Jaz in Ti (brezplačno),
preko pošte na naslov prodajalne (strošek vračila je vaš).
Da bi vsa vračila čim hitreje obdelali, vas prosimo, da vračilu priložite ustrezen in izpolnjen obrazec za vračilo. Blago vrnete na spodnji naslov:
V primeru vračila blaga po pošti, k pošiljki priložite račun ter pravilno izpolnjen in podpisan obrazec. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je pošiljka datirana s strani ponudnika poštnih storitev.
Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva, ko smo prejeli obrazec za Odstop od pogodbe in vrnjeno blago. Če izdelek vračate zaradi stvarne napake, vas vabimo, da si pogoje in pravila preberete v razdelku o reklamacijah.
Kako reklamirati izdelek, kupljen v spletni trgovini?
V primeru, ko ste kupljen izdelek uporabili in ima stvarno napako, ga lahko skupaj z računom vrnete po pošti ali prinesite v našo prodajalo.
Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake V primerih, ko izdelek, kupljen v naših prodajalni in ima napako na izdelku, lahko prijavite stvarno napako in sicer v roku 14 dni od odkritja domnevne napake.
V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Kupec bo o rešitvi reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga v poslovalnico.