V spletni trgovini izberete izdelek, barvo in velikost izdelka in ga s klikom na gumb dodate v košarico. S klikom na košarico ali na ikono vašega profila v spletni trgovini, se vam bo odprla stran s pregledom naročila izdelka. Izdelku lahko spremenite količino, jih izbrišete, v primeru da želite dodati nov izdelek, pa se lahko vrnete v želeno rubriko in izberete dodaten izdelek. Ko je vaš izbor izdelkov zaključen, pri pregledu košarice pritisnite gumb za naslednji korak in na naslednjem koraku izberete način dostave in plačila, pri čemer izpolnite vsa obvezna polja. Po vnosu vseh podatkov s klikom na gumb potrdite naročilo. V nekaj minutah boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga zabeležili ob prijavi, prejeli pošto s pregledom naročila.
Ali se moram za nakup v spletni trgovini registrirati?
Za nakup v spletni trgovini, se ni obvezno registrirati. Nakup lahko opravite tudi kot neregistrirani uporabnik, pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila.
Kljub tej možnosti, vam priporočamo, da se za nakup registrirate. Tako boste ustvarili svoj profil v spletni trgovini, kjer vam bo na voljo zgodovina vaših naročil, ustvarite lahko svojo listo želenih izdelkov, ki jih boste morda kupili v prihodnosti, se prijavite na obveščanje o aktivnostih v spletni trgovini ipd.
Kako preklicati naročilo?
V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, je naročilo mogoče preklicati le tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti na info.jazinti@gmail.com ali po telefonu na 05-7341-194,, nato bomo izpeljali postopek preklic naročila.
Ali lahko spremenim naslov dostave po tem, ko sem že oddal naročilo?
Če ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, naslova dostave sami več ne morete spreminjati.
Kako vem, ali je naročilo potrjeno?
Po potrditvi naročila preverite vašo elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob naročilu izdelka, saj boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo. V kolikor sporočila ne prejmete, predlagamo, da preverite še predal ”Nezaželena pošta”, kamor lahko zaradi različnih omrežnih nastavitev ali nastavitev računalnika, usmeri sporočilo. V kolikor potrditvenega sporočila ne najdete niti v tem predalu, nas kontaktirajte po elektronski pošti na info.jazinti@gmail.com ali po telefonu na 05-7341’194
Kaj pomeni, če piše, da izdelka ni na zalogi?
To pomeni, da izdelka trenutno ni na voljo. V kolikor izdelka ne bo možno dobaviti, bo izdelek umaknjen iz ponudbe spletne trgovine. Če ste zainteresirani za nakup izdelka, nas kontaktirajte in preverili bomo možnosti dobave oz. za vas poiskali podoben izdelek, ki bi vam morda ustrezal.
Kakšni so stroški dostave?
Strošek dostave za naročila v vrednosti nad 70 € je poštnina brezplačna.
Plačilo z kreditno kartico ali po predračunu znaša 2,80 €.
Pri plačilu po povzetju pa znaša 4,90 €
Kakšne so možnosti dostave?
Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko izberete eno izmed naslednjih možnosti dostave: a) dostava na naslov, ki ste ga navedli pri oddaji naročila. b) ali prevzem artikla v prodajalni Jaz in Ti.
Blago dostavlja ponudnik logističnih storitev:
Pošta Slovenije
Kakšen je običajni rok dostave?
Običajen rok dostave za blago kupljeno v Spletni trgovini Jaz in Ti je 3-10 dni delovnih dni (vikendi in prazniki so izvzeti). Zaradi povečanega obsega naročil ali v času izrednih razmer, se lahko rok dostave podaljša tudi na do 14 delovnih dni ali več. Rok začne teči, ko je naročilo potrjeno s strani spletne trgovine oz. prvi delovni dan po oddaji naročila.
V primeru naročila fitnes naprave, bo naprava dostavljena nesestavljena. Napravi so priložena navodila za sestavo. V primeru dostave fitnes naprave ali kolesa v večstanovanjski objekt je paket dostavljen do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt.
Kakšne so možnosti dostave v času epidemije koronavirusa?
Dostava naročil iz spletne trgovine poteka nadalje, vendar ob upoštevanju preventivnih ukrepov. Dostavljavec, Pošta Slovenije, pa vas bo predhodno kontaktirali za najbolj ustrezen način prevzema naročila. Za čas trajanja Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji in preventivnih ukrepov, ki veljajo pri poslovanju dostavljavca, se rok dostave lahko podaljša na 10-14 delovni dni, v kolikor bi prišlo do izjemnega povečanja števila naročil ali drugih oteževalnih okoliščin pri dostavi.
V primeru posebnih delovnih časov prevzemnih mest, bodo informacije o spremembah objavljene v obvestilu na spletni strani ali v iskalniku trgovin, pri posamezni prodajalni.